Cilt Bakımında Probiyotikler

Probiyotik insan sağlığına olumlu etkide bulunan canlı bakterilerdir. Probiyotik denilince herkesin aklına muhakkak bu organizmalara sahip besinler geliyor. Ancak biz sizi probiyotiklerin cilt bakımındaki yeri ile tanıştırmak istiyoruz.

Probiyotiklerin Cilde Etkisi:

Probiyotikler, cildimizi koruma altına alarak güneş, çevre kirliliği ve serbest radikaller gibi zararlı etkenlere karşı savunmaya yardım oluyor. Böylece ciltteki ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünü, hassasiyet ve kızarıklık gibi çeşitli cilt problemlerinin oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor.

Şimdi gelin probiyotiklerin cilt üzerindeki faydalarını ele alalım:

• Kırışıklık ve ince çizgi gibi yaşlanma belirtilerini yavaşlatmaya yardımcı olur.
• Akne ve sivilceye eğilimli cilt tipine uygun mükemmel bir bakım ürünüdür, cildin pürüzsüz görünümüne yardımcı olur.
• Cildi nemlendirir cildin daha canlı ve aydınlık görünmesini sağlar.

Probiyotik Kaynaklı Aktifler İçeren Cilt Bakım Ürünü Önerileri

Vichy Slow Age Night Yaşlanma Karşıtı Gece Bakım Kremi ve Maske

Cildimde kırışıklık istemiyorum diyorsan gel seninle birlikte probiyotik içeren Vichy Slow age bakım kremini inceleyelim. İçerisinde probiyotik türev olan Bifudus ( cilt bariyer güçlendirici) içeren Vichy Slow age cildin gece boyunca oksijen almasını sağlar. Uv ışınları, hava kirliliği gibi çevresel faktörlerin (ekspozom) cilt üzerine olan olumsuz etkisini azaltmayı hedeflerken aynı zaman da erken yaşlanma belirtilerini önlemeye yardımcı, leke karşıtı bakım ve cilt tonu eşitleyici görevi görmektedir. Tüm cilt tipleri için uygun olan Vichy Slow Age serisi 25 yaşından itibaren cinsiyet ayrımı olmaksızın kullanıma uygun olup geceden geceye cilt görünümünü yenilemeyi hedefler. Ayrıca nemlendirici ve yaşlanma karşıtı içerikleri bulunduran Vichy Slow Age Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi ve Vichy Mineral 89% Mineralizing Water ile bu ürünü tamamlayabilir gece /gündüz daha enerjik bir cilde sahip olabilirsiniz. Hepimiz için oldukça önemli olan göz çevresi bakımını da unutmamak gerekir değil mi? Vichy Slow Age serisinin tüm cilt tipleri için uygun olan yaşlanma karşıtı göz çevresi kremi göz çevresindeki koyu halkalar, şişkinlik, ince çizgiler gibi yaşlanma belirtilerini azaltmaya yardımcı olur. Göz çevresini nemlendiren ve dinlenmiş hissi veren bu krem ile Vichy Slow Age Night Yaşlanma Karşıtı Gece Bakım Kremini beraberinde kullanarak cillteki yaşlanma belirtilerini azaltmaya yardımcı olabilirsiniz. Sen de ince çizgi ve kırışıklıklarım olmasın diyorsan Vichy Slow Age Night Yaşlanma Karşıtı Gece Bakım Kremi ve Maske seçerek harika bir başlangıç yapabilirsin.

Dermoksin ATO Probiyotik Balm

Çok Kuru ciltler için uygun görülen dermoksin oto probiyotik balm içerisinde bulunan ‘’probiyotik’’ sayesinde cildin ideal nem ihtiyacına kavuşmasına yardımcı olur. Ayrıca içerisinde bulunan vitamin B3,B5 ve vitamin E etkileri ile cildin nem dengesini koruyarak yenilenmiş görünüm kazandırır.Sen de çok kuru cilt yapısına sahipsen dermoksin oto probiyotik balm ile mükemmel cilde sahip ol.

Missha Time Revolution Night Repair Probio Ampoule Cream

Kırışıklıkların mı var? Yoksa cildim ışıl ışıl ve aydınlık mı olsun diyorsun? 10 çeşit probiyotik ile zenginleştirilmiş bu krem kırışıklık karşıtı etki gösterir ve daha aydınlık görünümlü cilt yapısı sağlar. Pro FERMENTα ™*içeriği ile yaşlanma karşıtı bakım sağlarken cildin sıkı ve pürüzsüz görünmesine yardımcı olur. Müşteri memnuniyeti oldukça yüksek olan bu ürün size pürüzsüz ve neme doymuş bir cilt görünümü sağlamayı vaat eder. * Sıcak ve soğuk şartlar altında çift fermantasyon yöntemi ile elde edilen yüksek kalitede probiyotik fermantasyonu aktifleri içerir.